მნიშვნელოვანი RP ისრები

Kongo

Гравець
Jan 4, 2025
12
1
3
RP ისარი არის IC ღონისძიება, რომლის დახმარებით კრიმინალურ ორგანიზაციებს (ბანდები/მაფიები/ოჯახები) შეუძლიათ მოაგვარონ წინა კონფლიქტური სიტუაციები და შემდგომი განაგრძონ დიპლომატიური ურთიერთობები.

მტრობა აუქმებს ორ მხარეს შორის DM წესს, ოჯახებს შორის მტრობის შემთხვევაში DM წესი უქმდება მხოლოდ პირობებში მითითებულ გვარებზე.

შენიშვნა: თუ ოჯახში ვინმემ შეიცვალა გვარი, DM წესის გაუქმება მათზე არ ვრცელდება
1.1 RP ისრების დაწყების დროა 16:00 საათიდან 00:00 საათამდე. | მკაცრი გაფრთხილება ლიდერს / დემორგანი - 60 წუთი.
1.2 RP ისრები დასაშვებია მხოლოდ შემდეგნაირად:
ფრაქცია - ფრაქციები

ოჯახი - ოჯახები

1.3 სერვერის ყველა წესი მოქმედებს RP ისრების დროს.

1.4 ისრის სროლის უფლება აქვს მხოლოდ ლიდერს ან მის მოადგილეებს. | მკაცრი გაფრთხილება ლიდერს / დემორგანი - 30 წუთიდან 180 წუთამდე.
1.5
ისრის რპ სროლისას ლიდერი ან მისი მოადგილე ვალდებულია გამოაცხადოს ისრის რპ-ის პირობები, კერძოდ: დრო, ადგილი, ხალხის რაოდენობა, მოკავშირე ორგანიზაციები, იარაღი, აგრეთვე გვარი. თავად და მოკავშირე ოჯახი (ასეთის არსებობის შემთხვევაში) იმ შემთხვევაში, თუ ისარი ოჯახმა მოკლა.
1.6 ლიდერი ან მისი მოადგილეები ვალდებულნი არიან ჩაწერონ RP ისრის ქულების მიღების, განხორციელების პროცესი და შედეგები | მკაცრი გაფრთხილება ლიდერს / დემორგანი - 60 წუთი მონაწილე ლიდერს და მოადგილეებს.

1.7 RP Arrow-ის თითოეული წევრი უნდა იყოს ჩაცმული იმ ფრაქციის/ოჯახის ტანსაცმელში, რომელსაც ის წარმოადგენს. | დემორგანი - 60 წუთი.
1.9 RP ისარი დარტყმულია დაწყებამდე მინიმუმ ერთი საათით ადრე, მაქსიმუმ 24 საათის განმავლობაში.

1.10 დახმარებისთვის შეიძლება ჩაერთოს მხოლოდ ერთი მოკავშირე ორგანიზაცია. | ლიდერის მკაცრი გაფრთხილება/ დემორგანი - 60 წუთი.

შენიშვნა
: ისრის RP-ის შესრულების შემდეგ მოკავშირე ორგანიზაცია მტრის დიპლომატიასაც მოიპოვებს.

1.11 აკრძალულია RP ისრის გაუქმება პირობების გამოცხადების შემდეგ. | მკაცრი გაფრთხილება ლიდერს / დემორგანი - 60 წუთი

1.12 RP ისრის სროლამდე ორგანიზაციის/ოჯახის ლიდერი ვალდებულია აცნობოს ფრაქციის კურატორს ან უფროს ადმინისტრაციას ისრის პირობების შესახებ. | მკაცრი გაფრთხილება ლიდერს / დემორგანი - 60 წუთი.

1.13 აკრძალულია ცეცხლის გახსნა IC დიალოგის გარეშე მტრის მხარეებს შორის ისრის დროს:

- დიალოგი უნდა გაგრძელდეს მინიმუმ 60 წამი.

გამონაკლისი: ერთ-ერთი მხარის შეურაცხყოფა, ამ შემთხვევაში ნებადართულია ცეცხლის გახსნა 60 წამის მოლოდინის გარეშე.

1.14 აკრძალულია ოჯახის ორგანიზაციის დაჭრილი წევრების გაცოცხლება ერთ-ერთი მხარის სრულ გამარჯვებამდე. | დემორგანი - 60 წუთი.

1.15 RP ბუმის დროს აკრძალულია პირადი სატრანსპორტო საშუალების გამოყენება. | დემორგანი - 60 წუთი.

შენიშვნა
: ნებადართულია პირადი მანქანები ფრაქციის ფერებით, ბანდის წესით 1.2.3 / მაფიის წესით 1.8, ოჯახებმა უნდა გამოიყენონ ოჯახის ფერი ყველა მანქანაზე.

1.16 აკრძალულია RP ისრისთვის ხალხმრავალი ადგილის არჩევა. | საყვედური ლიდერისთვის + ისრის რპ-ის გაუქმება / დემორგანი - 120 წუთი ლიდერს და მოადგილეებს, რომლებიც არიან ინიციატორები + ისრის რპ-ის გაუქმება.

1.17 ორგანიზაციებს შორის RP ისრების ჩატარების და ადმინისტრაციის შეტყობინების შემდეგ ავტომატურად იწყება მტრული ურთიერთობა.

შენიშვნა: ფრაქციის (ბანდის/მაფიის) ლიდერის შეცვლის შემდეგ მტრის ურთიერთობა ავტომატურად უქმდება.

1.18 აკრძალულია სნაიპერული შაშხანების, ტაზერებისა და ტაზერების გამოყენება | დემორგანი 60 - 120 წუთი / გაფრთხილება.

1.19 ოჯახებს შეუძლიათ მონაწილეობა და წარმართონ მხოლოდ პროექტის ადმინისტრაციის შეთანხმებით და ისრის RP-ის შემდგომი დამტკიცებით. | დემორგანი - 60 წუთიდან 120 წუთამდე.

შენიშვნა
: მტრის დიპლომატია ვრცელდება მხოლოდ პირობებში მითითებულ გვარზე.

შენიშვნა: თუ მოთამაშე ოჯახშია, მაგრამ სხვა გვარი აქვს, მტრის დიპლომატია მასზე გავლენას არ ახდენს
 
Last edited: