მნიშვნელოვანი Загальні Правила Мафій

Status
Not open for further replies.
J

Just Ice

Guest


1.1 За будь-якої фракційної діяльності член мафії повинен бути одягнений у фракційний одяг своєї мафії, затверджений зі Ст.Куратором Мафій. | Demorgan 120 хвилин.
Примітка:
обов’язкове використання фракційного одягу як на ІС так і на ООС фракційних заходах.
Примітка: High Rank (8+ ранг) повинні ходити виключно в діловому стилі одягу. | Demorgan 120 хвилин.
1.2
Усі крайм дії мають відбуватися виключно на фракційних авто. | Demorgan - від 60 хвилин.
Примітка:
дозволяється виконувати кримінальну діяльність на особистому авто, пофарбованому в колір фракції (матовий колір; глянець).
1.3 Кожен член мафії зобов'язаний дотримуватись RP моделі та історії своєї фракції. | Прирівнюється до NonRp поведінки, покарання згідно Загальних правил.
1.4
Учасникам мафій дозволено вбивати гравців без IC причин на території Ghetto.
Примітка: заборонено вбивати співробітників EMS, водіїв та пасажирів автобусів та таксі, механіків, а також далекобійників, інкасаторів та поштарів (у робочий час/під час викликів). | Demorgan - від 60 хвилин.
1.5
Гравці з 1-4 ранг, які беруть участь у нелегальних IC фракційних заходах, будуть прирівнюватися до NonRP.| Demorgan 15 - 90 хвилин / WARN / Ban 3 - 15 днів.
1.6
У мафії дозволений блат з 5+ рангу. (Підвищення/зниження без звітів). | Догана лідеру / зниження до 4 рангу.
Примітка:
прийняті люди з 4 на 5 ранг повинні в обов'язковому порядку проходити посвяту з оформленням повідомлення у відповідному розділі.
Виняток: лідер протягом 1 тижня терміну може сформувати склад з призначенням на посаду будь-яких людей, які мають відповідний нік і зовнішність.
1.7 Заборонено трансфер складу. | Догана лідеру.
1.8
Після отримання 5 рангу, гравець має бути розподілений до будь-якого відділу. | Усна догана лідеру при масових порушеннях.
1.9 Заборонені будь-які провокації (байт) чужих титульних районів crime організацій. | Demorgan 60- 120 хвилин.
Приклад: провокування ІС конфлікту на прилеглій території до титулу, кататися навмисно біля чужого титулу і сигналити намагаючись спровокувати конфлікт, агресивні дії на прилеглій до титулу території, тощо.
1.10 Максимальна кількість заступників лідера в мафії - 3.
Виняток: За погодженням з адміністрацією, що стежить, можливо призначити більшу кількість заступників.
1.11 Заборонено перебування на титульному районі іншої банди/мафії. | Demorgan - від 60 хвилин / WARN.
Виняток: з
апрошення від лідера/зам лідера фракції. Закупівля нелегала / крафт.
1.12 Дозволено влаштовувати точки збуту наркотиків/зброї на території.
1.13 Заборонено уникати погоні на титульному районі своєї мафії від співробітників STATE. | WARN.
1.14
Дозволено йти на титульний район від погоні іншого кримінального угруповання (мафії, банди).
1.15 На території гетто дозволено будь-яку кримінальну діяльність без маски.
Виняток: під час викрадення гравця з гетто всі учасники повинні бути в масках.
1.16 Заборонено зливати склад мафії. (Зливом вважається - взяти більше, ніж дозволив лідер/заступник лідера.) Після звільнення лідера мафії з поста він має право забрати собі лише 25% грошової скарбниці за згодою адміністратора або куратора мафії. | Ban - 30 днів.
1.17 Дозволено злив складу РП шляхом зі схвалення Куратором, Адміністратором і вище.
Примітка: всі кошти за продані ресурси потрібно зарахувати на банк фракції терміном не більше години. | Сувора догана + вилучення коштів.
1.18
Заборонено зберігати фракційне майно на складах особняків або організацій, на особистому транспорті членів організації прирівнюється до зливу складу.
1.19 Склад може повалити лідера фракції за наявності ІС причини, схваленої куратором мафій.
1.20 Заборонено робити крайм дії спільно з іншими організаціями при нейтральній або ворожій дипломатії. | Demorgan від 60 хвилин усім гравцям / Усна догана лідеру.

1.21 Заборонено SK на титульному районі чужої організації. | Demorgan - від 120 хвилин та WARN всім учасникам.
Виняток:
пуш титульного району, рейд.
Примітка: дозволено продовжувати вогонь по супротивнику, який забігає на титульний район під час перестрілки, за умови, що стрілянина по ньому почалася за межами титульного району і не припинялася до заходу на територію титульного району, при цьому заходити на титульний район заборонено.
1.22 Заборонено відкривати вогонь із чужого титульного району фракції з метою навмисного пуша титулу. | Ban - від 3 днів.
Примітка:
Заборонено навмисно вступати до фракції з метою порушення цього правила.
1.23 У разі відкриття вогню бандою/мафією зі свого титульного району по противнику, дозволяється відкрити зустрічний вогонь та пушити титульний район цієї банди/мафії протягом 10 хвилин.
Примітка: протягом 10 хвилин з моменту відкриття вогню бандою/мафією дозволяється вбивати всіх членів цієї організації на титульній території, безперешкодно перебувати на ній та викрадати членів цієї фракції. Обов'язково мати відео фіксацію відкриття стрілянини з титульного району та надавати її на запит адміністрації. В іншому випадку всі учасники нападу будуть покарані відповідно до всіх правил титульних районів та SK.Правило розповсюджується лише на вогнепальну та холодну зброю. Удари кулаками, спецзасобами (тайзером) або таран транспортом, не відкриває титул і не дає право пушити його.
Виняток: заборонено пушити титульний район за 30 хвилин до капту. Гравці, які відкрили вогонь з титульного району в цей інтервал часу, будуть покарані за стрілянину з титульного району. | Demorgan - від 90 хвилин.
1.24
Дозволяється викрадати лідера ворожої мафії з метою викупу за територію.
1.25 Мафіям дозволено допомагати відбивати від правоохоронців, гравців союзних або нейтральних організацій. | Сувора догана лідеру.
Примітка: правило діє, лише у випадку надання допомоги проти співробітників державних силових структур.



Дипломатичні відносини

2.1 Дозволено мати лише 1 IC союз з однією бандою. Торговельні відносини можливі лише з бандами, такі відносини-необмежені.
Уточнення: одній мафії дозволяється мати лише 1 повноцінний ІС союз із бандою, більше одного повноцінного союзу укласти неможливо.
2.2 Укладаючи союз з бандою, мафія в обов'язковому порядку переймає дипломатичні взаємовідносини цієї банди.
2.3 Дозволено оголошувати війну іншій мафії тільки за вагомою ІС причиною.
2.4 У разі розриву союзу заборонено розпочинати війну з даною мафією протягом 24 годин. | Догана лідеру.
2.5 Для укладання/розірвання IC союзу необхідна вагома IC причина та наявність повноцінного відігравання укладання розірвання союзу.
Примітка: укладати IC союзу дозволено щонайменше через 24 години з моменту укладання торгових відносин.
2.6 Після розірвання союзу між мафією та бандою укласти новий IC союз можна не раніше, ніж через 3 дні.



Положення про набір


3.1 Для прийняття гравця в мафію, необхідно кілька повноцінних відігровок RP - прикриття мафії, в яку він вступає.
3.2 При прийнятті гравця в мафію, рекрутер повинен ознайомитися з усіма документами гравця.
Примітка: гравець повинен проживати у штаті не менше 2 років.
3.3 Набір повинен складатися суворо з питань, що складаються з лору мафії, в яку гравець вступає.
Примітка: ви можете попросити відіграти РП ситуацію для оцінки знань гравця.
3.4 Заборонено приймати гравців без повноцінного РП-відігравання. | WARN.
3.5 Заборонено приймати гравців, які не відповідають лору мафії.
3.6 Заборонено брати більше 3000$ з гравця під час підписання контракту.
Примітка: всі гроші повинні йти суворо на рахунок мафії, інакше ця дія розцінюватиметься як "злив складу". | Ban - 30 днів.
Виняток:
дозволено залишати кошти собі з дозволу лідера.
3.7 Заборонено відігравати голосом /me /do при наборі в мафію.
3.8 Заборонено брати неустойку понад 5000$.
Примітка: Гравець зобов'язаний особисто покласти гроші на рахунок мафії, якщо з ним був укладений контракт.
Примітка: пеня за недотримання умов визначається старший складом.



Положення про FCK


FCK - фракційне CK з метою ліквідації інформації у особи, яка нею володіє. Після цього особа не має права повертатися до організації без зміни нікнейма, а також розпоряджатися тією інформацією, якою володів до вчинення FCK.

4.1
FCK може бути застосовано до гравця за наступних умов:
- Отримання максимальної кількості попереджень за внутрішньою системою фракції.
- Створення внутрішніх конфліктів у фракції, як OOC, так і IC.
- Отримання Бану.
- Отримання попередження рахується як авто-FCK.
- Вихід з фракції за допомогою VIP рахується як авто-FCK.
- Затвердження куратора фракції або старшої адміністраці
Примітка: куратор та старша адміністрація мають право виключити гравця з фракції, при цьому це вважається FCK.
4.2 Під час FCK слід вести себе, як під час викрадення і керуватися їх правилами. | Demorgan - від 120 хв усім учасникам.
Примітка:
мінімальна кількість викрадачів - 4.
4.3 Дозволяється викрадати особу з титульника своєї фракції під час FCK.
4.4 Під час FCK повинен бути присутній принаймні 1 член старшого складу фракції. | Demorgan - від 120 хв усім учасникам, усна догана лідеру при масових порушеннях.
Примітка:
під час FCK повинен бути присутній принаймні 1 особа з рангом, який перевищує ранг особи, над якою проводиться FCK.
4.5 Заборонено проводити FCK на титульному районі фракції. | Demorgan - від 180 хв усім учасникам,Усна догана лідеру.
Примітка:
дозволено проводити FCKна титульному районі, якщо процедура такого FCK схвалена куратором мафії.
4.6 Заборонені аморальні дії / дії сексуального характеру щодо гравця, над яким проводиться FCK. | Ban від 3 днів.
4.7 Не потрібна згода гравця на FCK, над яким вона проводиться.
4.8 FCK вважається завершеним, якщо в /do було відіграно те, що персонаж мертвий.
4.9 Якщо під час FCK сталися технічні негаразди, то такий FCK не вважається завершеним. Весь процес скасовується і повинен бути повторений з самого початку.
4.10 Гравцю заборонено в IC згадувати що-небудь про фракцію, яку він покинув шляхом FCK. | Demorgan - від 120хв / WARN.
 
Last edited by a moderator:
Status
Not open for further replies.