J
Jason Fisher
Guest
Розділ I. Загальні положення
Стаття 1. У цьому Законі терміни вживаються у такому значенні:
Державна таємниця - вид секретної інформації, що охоплює відомості у сфері оборони, економіки, науки і техніки, зовнішніх відносин, державної безпеки та охорони правопорядку, розголошення яких може завдати шкоди національній безпеці та які визнані у порядку, встановленому цим Законом, державною таємницею та підлягають охороні державою;
1.1 До осіб, які мають безперешкодний доступ до державної таємниці, належать:
-Губернатор.
-Віце-губернатор.
-Генеральний прокурор.
-Керівник Департаменту Національної Безпеки.
-Судді в рамках судових розслідувань.
-Агенти USSS відділу ACD, у рамках завдань, поставлених керівництвом.
-Співробітники підрозділів та державних організацій у межах структури.
-Особи, які отримали дозвіл у письмовій формі на допуск від Губернатора, Віце-Губернатора штату San-Andreas або Генерального прокурора.
-EMS під час виконання службових обов’язків обов'язків.
-Директор FIB, Заст. Директора FIB та співробітники відділу CID під час виконання своїх службових обов'язків.
-Департамент Охорони Здоров’я отримує повний доступ до лікарської таємниці під час здійснення контролю над співробітниками EMS, з дозволу генерального прокурора штату.
Службова таємниця – вид секретної інформації, що стала відомою у державних органах лише з законних підстав і під час виконання їх представниками службових обов'язків, також службова інформація про діяльність державних органів, доступ до якої обмежений керівництвом з службової необхідності.
1.2 До осіб, які мають безперешкодний доступ до службової таємниці, належать:
-Губернатор.
-Віце-губернатор.
-Генеральний прокурор.
-Керівник Департаменту Національної Безпеки.
-Співробітники прокуратури в рамках діловодства.
-Судді в межах судового розслідування.
-Агенти USSS відділу ACD, у рамках завдань, поставлених керівництвом.
-Співробітники підрозділів та державних організацій у межах структури.
-Працівники EMS якщо це може загрожувати життю співробітника державної структури.
-Особи, які отримали дозвіл у письмовій формі на допуск від вищевказаних посадових осіб.
-Директор FIB, Заст. Директора FIB та співробітники відділу CID під час виконання своїх службових обов'язків у рамках діловодства.
1.3 Віднесення інформації до державної або службової таємниці - процедура прийняття рішення уповноваженими особами про віднесення категорії відомостей або окремих відомостей до державної або службової таємниці шляхом обґрунтування та визначення можливої шкоди національній безпеці США у разі розголошення цих відомостей;
1.4 Гриф секретності - реквізит матеріального носія секретної інформації, що засвідчує міру секретності даної інформації;
1.5 Розсекречення матеріальних носіїв секретної інформації - зняття в установленому законодавством порядку обмежень на розповсюдження та доступ до конкретної секретної інформації шляхом скасування раніше наданого грифу секретності документам, виробам чи іншим матеріальним носіям цієї інформації;
1.6 Ступінь секретності ("державна таємниця", "службова таємниця") - категорія, що характеризує важливість секретної інформації, ступінь обмеження доступу до неї та рівень її охорони державою.
Розділ ІІ. Віднесення інформації до державної таємниці
Стаття 2. Інформація, яка може бути віднесена до державної таємниці
2.1 До державної таємниці у порядку, встановленому цим Законом, належить інформація:
-Діловодства FIB та Прокуратури. Діловодства Прокуратури підлягають розголошенню лише за дозволом Генерального Прокурора. Діловодства FIB підлягають розголошенню лише за дозволом Директора FIB або Генерального прокурора.
-Постанови судів (при закритих судових засіданнях).
-Діловодства LSPD. Діловодства LSPD підлягають розголошенню лише з дозволу Генерального Прокурора.
-Особливо важливі доручення від суддів (що містяться у постановах закритих засідань), а також усіх осіб, перерахованих у третьому пункті цього закону.
-Повне або часткове засекречення працівників чи підрозділів силових структур, а також документів згідно з указами Генерального прокурора.
Розділ ІІІ. Віднесення інформації до службової таємниці
Стаття 3. Інформація, яка може бути віднесена до службової таємниці
3.1 До службової таємниці у порядку, встановленому цим Законом, належить інформація:
-Зміст будь-якої приватної зустрічі адвоката зі своїм підзахисним/клієнтом, а також їх конфіденційні переговори.
-Особисті дані громадян, отримані держ. службовцям у ході виконання обов'язків.
-Будь-які конфіденційні розмови між лікарем та пацієнтом, а також інформація про його стан здоров'я (лікарська таємниця).
-Інформація про внутрішні справи державної структури за рішенням керівного складу
Записи із камер відеоспостереження державної структури;
-Записи з боді-камер співробітників, що охоплюють момент знаходження співробітника на території особливо секретного об'єкта (Червона зона особливо секретного об'єкта).
3.2 Співробітники державних силових структур, та підрозділів,а саме - LSPD, FIB, USSS, SANG , мають право приховувати свою особистість шляхом носіння маски.
Примітка: Відділи державних силових структур та підрозділів, яким дозволено приховування особистості шляхом носіння маски:
LSPD:
-Шеф LSPD та його заступники.
-Відділ SWAT.
-Відділ DB.
USSS:
-Агенти відділу ERT.
-Агенти відділу ACD.
FIB:
-Агенти відділу ATB.
-Агенти відділу HRB.
-Агенти відділу CID.
SANG:
-Major-General.
-Brigadier-General.
-Військовослужбовці спеціального підрозділу Alpha.
Примітка: При цьому приховувати свою особистість шляхом носіння маски дозволяється лише у випадках проведення спеціальних завдань ( проведення постачання аптечок, постачання матеріалів, патрулі, супровід перших осіб штату, рейдові заходи тощо). Після закінчення таких завдань, носіння маски недопустиме.Виняток: Співробітники відділів SWAT, DB, ERT, CID, ATB. Співробітникам зазначених відділів дозволяється носіння маски будь-коли, але під час виконання ними службових повноважень.
Розділ IV. Контроль за забезпеченням охорони державної та службової таємниць
Стаття 4. Контроль за забезпеченням охорони державної таємниці.
4.1 Державні органи, яким було надано право вирішувати питання про доступ державних органів, підприємств, установ, організацій у конкретній секретній інформації, зобов'язані контролювати стан охорони державної таємниці у всіх державних органах, органах місцевого самоврядування на підприємствах, в установах та організаціях, які виконують роботи, пов'язані з відповідною державною таємницею або зберігають матеріальні носії зазначеної секретної інформації.
4.2 Контроль за дотриманням законодавства про державну таємницю в системі Служби безпеки США здійснюється підрозділом Уряду USSS.
Розділ V. Відповідальність за порушення законодавства про державну та службову таємницю
Стаття 5. Відповідальність за порушення законодавства про державну та службову таємницю
5.1 Посадові особи та громадяни, винні у:
-Розголошення державної таємниці;
-втрати документів та інших матеріальних носіїв секретної інформації;
-недотримання встановленого законодавством порядку надання державної таємниці;
-умисне халатне ставлення до державної інформації з грифом секретно, розголошення якої може завдати шкоди інтересам національної безпеки;
-порушення встановленого законодавством порядку надання допуску та доступу до державної таємниці;
-неприйняття заходів щодо забезпечення охорони державної таємниці та не забезпечення контролю за охороною державної таємниці;
-невиконання норм та вимог технічного захисту секретної інформації, внаслідок чого виникає реальна загроза порушення цілісності цієї інформації.
Несуть дисциплінарну, адміністративну та кримінальну відповідальність відповідно до закону.