J
John Wick
Guest
Розділ I. Загальні положення
1.1. Цей закон регулює основні принципи та порядок проведення медичних перевірок у державних організаціях працівниками Emergency Medical Services.
1.2. Працівники Emergency Medical Services сумісно з Департаментом охорони здоров'я уповноважені проводити планові перевірки працівників державних організацій, актуальності їх медичних карток, обов'язкового вакцинування, якщо таке запроваджено, їх фізичного та психологічного стану та перевірки не менше ніж двох санітарних зон (роздягальня, турнікети, місця прийому їжі і т.д.) на вміст шкідливих бактерій.
Примітка: За рішенням Головного лікаря та/або Заступника головного лікаря (Завідуючий відділенням або Замісник завідуючого відділенням) та Керівника Департаменту ОЗ (або його заступника) кількість санітарних зон, які перевіряються може бути збільшена до десяти, якщо відбуваються регулярні забруднення їх, або якщо відбувалися якісь масові заходи, після яких є небезпека забруднення шкідливими бактеріями приміщень державних організацій.
1.3. Керівництво організації, що перевіряється, має право запросити зміну часу планової перевірки не пізніше ніж за 2 години до початку перевірки, у разі наявної вагомої причини. Подібні запити письмово або в рацію Департаменту надсилаються Керівнику Департаменту ОЗ або його заступнику та Головному лікарю або його заступнику. Запит може бути як схвалений, так і відхилений.
1.4. Медичні перевірки проводяться з метою оцінки актуальності медичних карток, стану фізичного та психологічного здоров'я співробітників державних структур, що перевіряються.
1.5. Співробітник перевіреної організації має право бути відсутнім на перевірці у разі перебування на спец. операції, але у разі потреби керівництво повинно бути готовими підтвердити його перебування на спец. операції в момент проведення перевірки фото-відеоматеріалами Головному лікарю, Заступнику головного лікаря або Керівнику Департаменту ОЗ.
1.6. У медичній перевірці з боку Департаменту охорони здоров'я в обов'язковому порядку беруть участь працівники, які перебувають на посаді, “Керівник Департаменту охорони здоров'я” та/або “Заступник Керівника Департаменту охорони здоров'я” для проведення оцінки якості проведення медичної перевірки.
1.6.1. У медичній перевірці з боку Emergency Medical Services в обов'язковому порядку беруть участь працівники, які перебувають на посаді “Головний лікар”, “Заступник Головного лікаря”, “Завідувач відділенням” та/або “Замісник завідувача відділенням” для проведення оцінки якості проведення медичної перевірки.
1.7. У разі якщо співробітник державної організації, не згодний з рішенням винесеним йому щодо оцінки його профпридатності, фізичного та психологічного здоров'я, і такий співробітник за підсумками перевірки був відсторонений та відправлений на повторний медичний огляд, працівник має право оскаржити та/або прохати про перегляд рішення медичної комісії щодо нього одразу на місці проведення перевірки представників Департаменту охорони здоров'я та Заступнику головного лікаря Emergency Medical Services. (Виняток: співробітник у якого не актуальна медична карта, відсутність медичної карти, явні ознаки психологічних та/або фізичних захворювань, з якими співробітник не може працювати в Державній організації)
1.8. Медичні перевірки проходять за місцем розташування державної структури, що перевіряється, з можливістю перевірки не менше ніж двох санітарних зон на вміст шкідливих бактерій. Виняток: Впровадження в штаті Сан-Андреас режиму воєнного або надзвичайного стану.
1.9. На момент початку перевірки, керівництво структури, що перевіряється, в особі керівника або його заступників зобов'язане вишикувати особовий склад на перевірку, надати інформацію про кількість співробітників, що знаходяться в штаті, і про кількість співробітників, що знаходяться на спец. операції. якщо такі є, а також всіляко сприяти у проведенні медичної перевірки відповідальній за її проведення особі.
Розділ ІІ. Планова медична перевірка.
2.1. Планова медична перевірка може здійснюватися не більше одного разу на тиждень щодо однієї державної організації.
Примітка: Проведення планової медичної перевірки протягом тижня щодо однієї державної структури не обмежує її проведення щодо іншої державної структури за цей же тиждень.
2.2. Керівництво державної організації, що перевіряється, повідомляється в рацію Департаменту або безпосереднім керівникам по місцю його роботи про заплановану перевірку не менше, ніж за 5 годин до її початку.
2.2.1. Департамент ОЗ за погодженням з керівництвом EMS має право не пізніше ніж за 2 години до проведення перевірки скасувати її проведення для даної державної організації, якщо на території штату введено ВС/НС, є загроза для життя співробітників EMS чи ДОЗ, нестача особового складу зі сторони EMS.
2.3. Відповідальним за проведення медичної перевірки може бути будь-який співробітник, починаючи з посади “Замісник завідуючого відділенням” Emergency Medical Services, також, обов'язково (відповідно до пункту 1.6. цього закону), на медичній перевірці повинні бути присутні представники Департаменту охорони здоров'я.
2.4. Перед початком нового робочого тижня, на порталі штату у відповідному розділі, Керівник Департаменту ОЗ або його заступник зобов'язаний опублікувати постанову про проведення медичних перевірок на весь робочий тиждень, що містить у собі:
· Найменування державної організації, що перевіряється;
· Дата проведення перевірки;
· Основні правила проведення медичної перевірки та відповідальність організації, яку перевіряють.
Розділ IІІ. Санкції.
3.1. Планова перевірка може бути визнана такою, що не відбулася, якщо за весь проміжок часу проведення перевірки з'явилося менше 65% складу, від загальної кількості співробітників організації яка є у штаті. Також перевірка визнається такою, що не відбулась, якщо на неї не прибули працівники EMS та Департаменту ОЗ протягом 15 хвилин після запланованого часу її початку без завчасного попередження, якщо така перевірка не була скасована Департаментом ОЗ за погодженням з керівництвом EMS.
Примітка: За рішенням Головного лікаря або Заступника головного лікаря (Завідувача відділенням або Замісника завідуючого відділенням) та Міністра праці (або його заступника) перевірка може бути визнана такою, що відбулася, якщо з'явилося не менше 30% складу, від загальної кількості співробітників організації яка є у штаті.
3.2. При відмові керівництва організації від надання необхідної в ході проведення медичної перевірки інформації, або при відмові у сприянні, відповідальний за проведення перевірки Головний лікар та/або Заступник головного лікаря (Завідуючий відділенням або Замісник завідуючого відділенням) та Керівник Департаменту ОЗ (або його заступник) має право достроково завершити перевірку та визнати її такою, що не відбулася.
3.2.1. При виявленні явних психологічних чи фізичних відхилень та/або неактуальної медичної карти співробітника державної організації, медична карта вилучається перевіряючим лікарем, а сам співробітник, в якого виявлені порушення підлягає повному позаплановому медичному огляду для встановлення оцінки його здоров'я та профпридатності.
3.2.2. При відсутності зауважень щодо співробітника, його медичної карти, фізичного та психологічного здоров'я, такий співробітник Державної організації, що перевіряється, вважається повністю проф придатним.
3.3. Рішенням Керівника Департаменту ОЗ чи його заступників затверджуються результати перевірки.
3.4. При незадовільному результаті проходження планової медичної перевірки державною організацією, або при визнанні її такою, що не відбулася, за рішенням Департаменту ОЗ, або його заступника, Міністерство праці має право накласти штраф до 20.000$ стосовно державної організації, що перевіряється.
Примітка: штраф, що накладається, віднімається від суми преміальних оштів, що виділяються державній організації з скарбниці Уряду штату.
У разі відсутності запиту на фінансування преміювання, кошти можуть стягнутися із суми додаткового фінансування цієї організації чи її бюджету.
3.5 У випадку визнання перевірки такою, що не відбулась, через невиконання своїх службових обов’язків зі сторони EMS або Департаменту ОЗ, на них накладається грошове стягнення у розмірі 10.000$. Кошти можуть бути безпосередньо сплачені в казну штату, або вирахувані з загальної суми, що виділені на виплату преміальних коштів.