J
John Wick
Guest
Розділ I Загальні положення
1.1 Будь-яка підприємницька діяльність у штаті регламентується цим законом і має юридично закріплений статус.
1.2 Під підприємницькою діяльністю мається на увазі будь-яка, здійснювана на свій ризик діяльність, спрямована на систематичне одержання прибутку від користування майном, продажу товарів, виконання робіт або надання послуг.
1.3 Будь-який громадянин штату, який не перебуває під слідством, у федеральному розшуку і не має заборгованості за судовим рішенням, вправі займатися підприємництвом і створювати приватні або часткові юридичні організації, у т.ч. некомерційні фонди та об'єднання.
1.4 Некомерційними організаціями визнаються організації, які не мають одержання прибутку як основну мету своєї діяльності та не розподіляють отриманий прибуток між учасниками.
1.5 Недержавними організаціями визнаються організації, які не ведуть прямого співробітництва з урядом і не мають спрямованість діяльності тісно пов'язаної з державою та органами державної влади.
1.6 Кожна організація або підприємство, що здійснює свою діяльність на території Штату San Andreas, зобов'язана пройти процедуру реєстрації та отримати ліцензію на здійснення діяльності в Головного Казначея, шляхом подачі відповідної заяви, або прямого звернення щодо внесення до реєстру приватних організацій.
1.7 Реєстрація суб'єкта підприємництва або будь-якої іншої організації проводиться на загальних умовах, шляхом подачі відповідної заяви, або прямого звернення до Головного Казначея.
1.8 Назва, атрибутика, печатка і реклама не повинні бути плагіатом, мати схожість із зареєстрованими брендами, порушувати морально-етичні норми, прийняті в штаті, ображати почуття віруючих, містити елементи расизму і приниження державної символіки. (Відмова в реєстрації, відкликання ліцензії).
1.9 Статус підприємства - правове становище підприємця, необхідне йому для здійснення підприємницької діяльності. Набувається за допомогою державної реєстрації підприємства, що здійснює свою діяльність.
1.9.1 Ліцензія на підприємницьку діяльність - дозвіл на право здійснення індивідуальним підприємцем конкретного виду діяльності (виконання робіт, надання послуг, що становлять законний вид діяльності), що підтверджується документом, виданим ліцензуючим органом - Департаментом Нотаріату.
1.9.2 Ліцензування - діяльність органу ліцензування з надання, переоформлення ліцензій, продовження строку дії ліцензій, здійснення ліцензійного контролю, зупинення, поновлення, припинення дії ліцензій, формування та ведення реєстру ліцензій. дії та анулювання ліцензій.
Розділ II Статуси ліцензій
[ Діє] - організація має право здійснювати свою діяльність без обмежень.[ Заморожена ] - добровільне призупинення дії ліцензії, на момент якого організація не має права здійснювати свою діяльність. Заморожування ліцензії проводиться шляхом звернення засновника організації до Мерії LS.
[ Анульована ] - організація не має права здійснювати свою діяльність. При анулюванні ліцензії, Прокуратура Штату має право притягнути засновника організації, зокрема й осіб, які безпосередньо займають територію організації, до адміністративної, кримінальної, або іншої відповідальності в рамках закону, а також ініціювати процедуру з накладення штрафу / вилучення заборгованості перед державою, здійснити арешт / опечатку територію організації.
[ Не діє ] - припинення дії ліцензії, у зв'язку з припиненням виду діяльності ліцензіата, на який надано ліцензію, у разі повної ліквідації організації на території Штату, систематичній несплаті податків.
Розділ III Класифікація організацій
3.1 Класифікація підприємства визначається виходячи з кількості співробітників, офіційно працевлаштованих в організацію. Засновник, керівники та (або) відповідальні особи організації, чия діяльність підлягає проходженню процедури обов'язкового ліцензування, зобов'язані надати всю інформацію до Генерального Прокурора, з додатком реєстру співробітників організації та списком зареєстрованого автопарку.
Ліцензія на надання послуг каршерінгу - дає право на ведення діяльності пов'язаної з наданням особистого транспортного засобу власника (орендодавця) в розпорядження клієнту (орендареві) за певну плату. Будь-який громадянин, який займається діяльністю зі здачі авто в оренду, зобов'язаний придбати дану ліцензію з подальшим внесенням даних власника, номера ліцензії та статусу її дії до офіційного реєстру контролюючого органу (прокуратури).
Примітка: Ведення подібного виду діяльності без ліцензії переслідується за законом.
Вартість ліцензії - $8.000
Щомісячний податок - $5.000
Реєстрація недержавної організації.
Примітка: Недержавною організацією є приватні, підприємства, громадські, релігійні та ін. організації
Мала недержавна організація з чисельністю співробітників до 3-ох осіб включно. Вартість ліцензії становить $8.000. Сплата податків здійснюється протягом тижня з дня реєстрації підприємства, але не пізніше дня розрахункового періоду.
Середня недержавна організація з чисельністю співробітників від 4-ох до 10-ти осіб включно. Вартість ліцензії становить $10.000. Сплата податків здійснюється протягом тижня з дня реєстрації підприємства, але не пізніше дня розрахункового періоду. Щотижневий податок для середнього підприємства становить $2000.
Велика недержавна організація з чисельністю співробітників від
11-ти до 30-ти осіб включно. Вартість ліцензії становить $15.000. Сплата податків здійснюється протягом тижня з дня реєстрації підприємства, але не пізніше дня розрахункового періоду. Щотижневий податок для великого підприємства становить $3000.
Недержавна корпорація з чисельністю співробітників від 30-ти осіб і більше. Вартість ліцензії становить $20.000. Сплата податків здійснюється протягом тижня з дня реєстрації підприємства, але не пізніше дня розрахункового періоду. Щотижневий податок для корпорації становить $4.000.
Недержавна організація Weazel News Сума сплати ліцензії та щомісячного податку становить $35.000. Сплата податків здійснюється протягом тижня з дня реєстрації організації, але не пізніше дня розрахункового періоду. Податок за реєстрацію ліцензії, так само як і щотижневий податок, сплачують одноразово.
Конфесії, фонди, релігійні організації (церкви) оплачують реєстраційний збір у розмірі 20.000$.
Примітка: Розрахунковий період становить 7 днів з дня реєстрації підприємства
Розділ IV Відповідальність підприємців та податкове регулювання
4.1 Відповідальність за будь-які порушення, пов'язані з підприємницькою діяльністю, безпосередньо несе власник підприємства, зазначений у реєстраційному документі, за винятком випадків, коли ті чи інші порушення безпосередньо не пов'язані з самим підприємцем.
4.2 У разі прострочення платежу за розрахунковий період, з організації може бути стягнуто неустойку в розмірі 100% вартості оформлення ліцензії. На момент стягнення неустойки враховується кількість днів прострочення з дати закінчення розрахункового періоду, а за кожен день прострочення до загальної суми заборгованості додається 10% від загальної суми заборгованості.
Примітка: Загальна сума заборгованості включає в себе як заборгованість зі сплати податків, так і розмір неустойки при її стягненні.
4.3 У разі несплати податку за розрахунковий період та/або неустойки протягом 1 дня після закінчення розрахункового періоду, ліцензію на здійснення діяльності організації може бути вилучено, а територію організації опечатано.
4.4 У разі несплати штрафних санкцій протягом строку, встановленого статтею 4.9.3 цього закону, ліцензію на здійснення діяльності організації може бути вилучено, а територію організації опечатано.
4.5 У разі виявлення недостовірно зазначених відомостей про організацію, які можуть прямо або побічно впливати на податкові зобов'язання організації перед державою, на таку організацію накладається штраф у розмірі 7.500$ та/або неустойка в розмірі потенційної податкової заборгованості за весь період фінансового порушення. Також Офіс Генерального Прокурора, має право притягнути засновника такої організації до кримінальної відповідальності.
4.6 У разі виявлення комерційної діяльності або нецільового використання коштів некомерційної організації, засновники несуть повну особисту відповідальність за матеріальне відшкодування шкоди та компенсацію фінансових втрат, а також потрапляють під дію КК SA.
4.7 Зазначені в цьому законі фінансові втрати, заподіяні державі, встановлюються під час проведення прокурорської перевірки, ґрунтуючись на Конституції SA і здійснюються цим законом.
4.8 Згідно з цим законом, за фактами порушень, виявлених під час проведення прокурорської перевірки, залежно від тяжкості цих порушень, може бути виписано штраф або накладено інші санкції, включно з анулюванням ліцензії на здійснення підприємницької діяльності в межах та на підставі цього закону, а також інших нормативно-правових актів, що регулюють підприємницьку діяльність у Штаті SA.
4.9 Генеральний Прокурор та інші співробітники прокуратури, залишають за собою право на проведення прокурорських перевірок, для виконання прокурорського нагляду, а також в цілях оцінки законності діяльності підприємства, виявлення порушень діючих законів, по діючій адресі в будь який день та час, але не більше двох разів на місяць.
Примітка: до перевірки включено такі критерії
• Стан закладу
• Відповідність працевлаштованих співробітників заявленому реєстру.
• Перевірка на зберігання заборонених речовин.
• Відповідність документації та виду діяльності.
• Виявлення порушень Трудового законодавства.
• Перевірка медичних карт.
• Перевірка відповідності автопарку заявленому списку.
4.10 У разі визнання прокурорської перевірки такою, що не відбулася, ліцензію на здійснення діяльності організації може бути вилучено.
4.11 Прокурорська перевірка може бути визнана такою, що не відбулася, у випадках:
• Не допуску співробітників прокуратури на територію організації для здійснення процедури перевірки;
• Відмова від надання документації та/або перешкода при перевірці критеріїв відповідності організації встановлених цим законом;
• Неявка керівництва організації для здійснення процедури перевірки.
4.12 Всі види послуг, що надаються організацією, підтверджуються складеним договором, в якому чітко описані всі пункти договору. Підприємець зобов'язаний вести повний реєстр співробітників і повну документацію діяльності. А також мати внутрішній статут, у якому описано рід діяльності.
Примітка: реєстр співробітників містить
- Ім'я Прізвище співробітника.
- Номер паспорта співробітника.
- Телефон співробітника.
- Посада співробітника
4.14 Рішення про можливе накладення штрафних санкцій на організацію ухвалює Офіс Генерального Прокурора впродовж 24 годин після проведення перевірки, але не пізніше 72 годин.
4.15 У випадку накладення штрафних санкцій на організацію, засновник зобов'язаний сплатити штраф у законному порядку не пізніше ніж за 72 години з моменту повідомлення та публікації відповідної постанови.
4.16 Контролюючий орган в особі Офісу Генерального Прокурора , відповідною постановою, має право арештовувати/опечатувати територію організації, що орендована в держави, у разі якщо засновник такої організації має заборгованість зі сплати податків.
4.17 Засновнику і співробітникам приватних організацій дозволено відступати від норм дрес-коду описаних в ЕК. Професійна етика має підтримуватися.
Розділ V Конкурентне право та обмеження свободи підприємницької діяльності
5.1 Монополіями визнаються будь-які комерційні організації, так чи інакше пов'язані між собою шляхом створення афілійованих осіб або в інший спосіб, що займають домінуюче становище суб'єкта господарювання, результатом яких є або можуть бути недопущення, обмеження, усунення конкуренції та/або обмеження інтересів інших осіб (суб'єктів господарювання) у сфері підприємницької діяльності.
5.2 У зв’язку з необхідністю підтримки здорового рівня конкуренції і запобігання формування монополій, одному підприємцю заборонено мати більше 40% від загально числа бізнесів одного типу, а також більше трьох бізнесів одного типу, в випадку якщо їхня кількість не перевищує 40% від загального числа бізнесів одного типу, так само як мати в своєму підприємстві співробітників, що сумарно володіють більше чим п’ятьма бізнесами одного типу.
5.3 Винятком до зазначеного в чинному законі положення може слугувати наявність понад 5-ти бізнесів одного типу, зареєстрованих на співробітників однієї корпорації, за наявності чинної ліцензії та повністю відсутніх заборгованостей перед державною скарбницею, а також відповідного письмового дозволу від губернатора Штату.
5.4 Порушення цього фінансового закону карається накладенням штрафу на все комерційне майно, що потрапляє у власність юридичних або фізичних осіб, як і майно, яке на момент судового розгляду було передано третім особам з метою приховування факту володіння, у розмірі 60% від державної вартості кожного бізнесу.
5.5 У разі несплати штрафу, зазначеного у цьому законі, протягом 14 днів з дня визнання фізичних та/або юридичних осіб такими, що порушили чинний закон, слідує вилучення комерційного майна таких осіб у розмірі, необхідному для погашення заборгованості та сплати штрафу перед державною скарбницею.
Last edited by a moderator: