Закон про "United States Marshal Service".

T

TurnAment

Guest
AD_4nXcFrnY2CXw4GzXIaURNMfoXPegATxO2WN2rtc5yjWNngVh8kAxXxB4MbS9DMB-LiB22b97tEoomf-ysQZ6Jpo-o_j2lwg3NsMHuMX47BmKTzXWTWj6bWy0OENMfWLhe1FirjgXv7YdZ0IVrc_JZ6YoCf-0





Місія Служби маршалів SA полягає у забезпеченні дотримання
федеральних законів та надання підтримки практично всім елементам
федеральної системи правосуддя в рамках різних дисциплін.
До обов'язків Служби маршалів SA входить захист федеральної судової системи, затримання федеральних злочинців, які ховаються від правосуддя, розміщення та транспортування федеральних ув'язнених та здійснення програми безпеки свідків.



Глава I. Загальні положення.

Стаття 1 United States Marshals Service (далі USMS) є федеральним правоохоронним відомством, що веде федеральну діяльність на території Штату San-Andreas. USMS є частиною Департаменту Юстиції та формується зі складу співробітників Федеральної Тюрми.


Стаття 1.2 USMS підпорядковується органам Судової Влади, а також Офісу Генерального Прокурора. Співробітники USMS призначаються та звільняються з посади Директором USMS. Директор USMS призначається та звільняється з посади за рішенням Начальника Федеральної В'язниці після погодження з Генеральним Прокурором.

Стаття 1.3 Нагляд за діяльністю USMS веде Офіс Генерального Прокурора.

Стаття 1.4 Співробітники USMS здійснюють свою діяльність за такими напрямами:
забезпечення дотримання законодавства штату SA та надання підтримки всім елементам федеральної системи правосуддя шляхом забезпечення безпеки федеральних судових установ та безпеки суддів та іншого судового персоналу;
затримання злочинців та осіб, які перебувають у федеральному розшуку;
здійснення опіки над федеральними ув'язненими та забезпечення їх безпеки та транспортування до виправних установ, об'єктів;
виконання ухвал суду;
арешт активів, отриманих незаконним шляхом, та забезпечення зберігання, управління та розпорядження конфіскованими активами;
забезпечення безпеки урядових свідків та їх сімей;
забезпечення безпеки проведення судових засідань, а також учасників процесу відповідно до судового кодексу;
проведення досудових заходів як разом із прокуратурою штату, і самостійно;
забезпечення безпеки проведення прокурорських перевірок;
виконання ухвал суду, а також ордерів прокуратури штату;
будь-яка допомога секретній службі штату SA на їх запит, пов'язана із забезпеченням безпеки перших осіб штату, а також об'єктів, що охороняються.

Стаття 1.5 Уряд гарантує дотримання прав і свобод людини та громадянина під час здійснення USMS своєї діяльності. Не допускається обмеження права і свободи людини і громадянина, крім випадків, передбачених законодавчою базою. Якщо ж громадянин вбачає порушення своїх права і свободи з боку співробітника USMS, він має право звернутися до прокуратури.


Розділ II. Правова основа та принципи діяльності.

Стаття 2.1 Служба Маршалов здійснює свою діяльність на підставі таких принципів:
Законність.
Служба державних інтересів.
Повага до особи.
Лояльність.

Стаття 2.2 Правову основу діяльності служби маршалів у штаті Сан-Андреас є Конституція штату Сан Андреас, цей закон, інші нормативно-правові акти штату Сан Андреас та укази уповноважених осіб.
Глава III Повноваження співробітників USMS.

Стаття 3.1 Повноваження співробітників Служби Маршалів визначаються сукупністю обов'язків та прав.
Стаття 3.2 Обов'язки Служби Маршалів:
Здійснення виконання рішень суду, а також ордерів Прокуратури штату SA.
Здійснення конвоювання осіб, засуджених до арешту судом.
Здійснення забезпечення безпеки об'єктів, що охороняються, а також осіб спільно з секретною службою.
*Примітка: Винятково на запит USSS.
Здійснення пошуку та затримання федеральних злочинців.
Забезпечення безпеки проведення судових засідань, а також учасників процесу відповідно до судового кодексу.
Попередження та припинення злочинів та правопорушень, що сталися на очах співробітника Служби Маршалів.
Проведення досудових заходів разом із Прокуратурою штату.

Стаття 3.3 Права Служби Маршалів:
-Використовувати зброю, фізичну силу, спецзасоби, а також інші необхідні заходи для забезпечення діяльності. (Відповідно до Закону про Зброю, а також Процесуального кодексу)
-Оголошувати осіб у федеральний розшук на підставі рішень суду з використанням ухвал USMS.
-Здійснювати привід осіб, які ухиляються від правосуддя.
-Пошук федеральних злочинців по всій території штату, але з дотриманням інших нормативно-правових актів.
-Співпрацювати із правоохоронними органами для виконання службових обов'язків.
-Вимагати від громадян та посадових осіб припинення протиправних дій.
-Запобігати та припиняти злочини та правопорушення, що сталися на очах співробітника Служби Маршалів;
-Визначати перелік речей, які заборонені до пронесення до зали судових засідань.
-Здійснювати обшук осіб, які проходять до зали судових засідань, а також обмежувати доступ у разі наявності небезпечних предметів, на думку співробітника Служби Маршалів. (Колючий, ріжучий, вогнепальний, спортивний інвентар);
-Формувати судові запити щодо осіб/організацій, причетних до позовної заяви. У разі невиконання судового запиту особи зобов'язані пояснити суду причини цього діяння, а якщо суд не вважатиме їх вагомими, то зазначені раніше особи можуть бути притягнуті до кримінальної відповідальності в рамках статті 16.12 Кк SA. Суддя має право скасувати судовий запит, що відноситься до позовної заяви, яку він розглядає.
*Примітка: судовий запит може доповнювати ухвалу суду, однак за жодних обставин не повинен йому суперечити. Особи вважаються повідомленими про судовий запит у випадках: оповіщення по рації департаменту, оповіщення листом (у тому числі електронним), особистим повідомленням.

Стаття 3.4 Співробітники будь-яких силових структур та громадяни штату зобов'язані виконувати законні вимоги співробітників Служби Маршалів.

Стаття 3.5 Співробітники Служби Маршалів мають право встановлювати конфіденційні відносини співпраці для отримання інформації, необхідної для розслідування.

Стаття 3.6 Особи співробітників Служби Маршалів публічні і не становлять державної таємниці.

Стаття 3.7 Склад осіб, які сприяють співробітникам Служби Маршалів на конфіденційній основі, може передаватися іншим державним органам або громадянам, виключно за рішенням Верховного судді або Генерального прокурора.