J
John Wick
Guest
Розділ I. Загальне положення
Стаття 1. Поняття секретна служба та її функціонал.United States Secret Service (USSS, Секретна Служба) – структура з федеральною юрисдикцією Департаменту внутрішньої безпеки штату Сан-Андреас, яка займається захистом Губернатора та інших вищих посадових осіб, а також охороною національної фінансової системи.
Керівництво діяльності секретної служби здійснюється Директором секретної служби під керівництвом Керівника Департаменту Національної Безпеки.
Нагляд за діяльністю секретної служби здійснюється Керівником Департаменту Національної Безпеки, його заступником та Директором USSS.
Нагляд за виконанням законів штату Сан-Андреас секретною службою здійснює Генеральний прокурор.
Стаття 2. Правова основа діяльності.
Правову основу діяльності секретної служби становлять Конституція штату Сан-Андреас, цей Закон та інші нормативно правові акти штату Сан-Андреас.
Стаття 3. Дотримання прав та свобод громадян
Уряд гарантує дотримання права і свободи людини і громадянина під час здійснення Секретною службою своєї діяльності. Не допускається обмеження права і свободи людини і громадянина, крім випадків, передбачених цим законом.
Особа, яка вважає, що органами Секретної служби чи його посадовими особами порушено його права та свободи, вправі оскаржити її дії в прокуратурі чи суді, і навіть шляхом звернення до уряду напряму. Громадяни мають право вимагати відшкодування збитків, а також роз'яснень від представників Секретної Служби, якщо це пов'язано з обмеженнями їх свобод громадян які не були передбачені цим законом.
Стаття 4. Захист відомостей про Секретну службу
Відомості про документи та особовий склад Секретної Служби та осіб, які надають їм сприяння на конфіденційній основі, можуть передаватися іншим державним органам або громадянам лише за рішенням Губернатора, Віце-Губернатора, Генерального Прокурора, Керівника Департаменту Національної Безпеки.
Розділ II. Місії Секретної служби
Стаття 5. Захисна місіяДіяльність із забезпечення безпеки об'єктів державної охорони та захисту об'єктів, що охороняються, що виконується з метою безпечного та безперешкодного здійснення державної влади в штаті Сан-Андреас, що здійснюється на основі сукупності охоронних, розшукових, слідчих заходів. Крім охорони перших державних осіб – Секретна Служба має законне право займатися охороною національної фінансової системи та незалежним розслідуванням випадків нападу на об'єкти державної охорони.
Стаття 5.1. Об'єкти захисної місії
До об'єктів захисної місії відносяться урядові будівлі, а також посадові особи Уряду: Губернатор, Віце-Губернатор, Керівники Федеральних Департаментів та їх заступники, мери округів, судді та інші особи уряду за дорученням Керівника Департаменту Національної Безпеки. У окремих випадках об'єктами державної охорони є місця проведення заходів, організованих першими особами чи урядом.
Посадовці протягом усього терміну перебування на посаді не можуть відмовитися від державної охорони. (Також повністю виконувати вимоги агентів у надзвичайній ситуації, для уникнення негативних наслідків.)
Стаття 5.2. Заходи для здійснення захисної місії
5.2.1. Надання об'єкту персональної охорони потреб органів державної влади, інформації про загрозу його безпеці, транспортного обслуговування, побутового обслуговування та забезпечення, безпечного харчування, а також забезпечення його санітарно-епідеміологічного благополуччя;
5.2.2. Попередження, виявлення та припинення злочинних та інших протиправних зазіхань на об'єкти державної охорони та установи, що охороняються;
5.2.3. Проведення заходів, що забезпечують підтримку громадського порядку, а також на трасах проїзду об'єктів охорони;
5.2.4. Слідчі та інші заходи щодо виявлення витоків засекреченої інформації з Уряду, а також припинення незаконної та підривної діяльності всередині самого Уряду.
Стаття 5.3. Основні завдання захисної місії
5.3.1. Прогнозування та виявлення загроз безпеці об'єктів охорони, здійснення комплексу слідчих заходів щодо запобігання цій загрозі використовуючи всілякі методи виявлення загрози;
забезпечення безпеки об'єктів державної охорони;
5.3.2. Участь у боротьбі з тероризмом;
5.3.3. Припинення правопорушень та злочинів у районах охорони об'єктів;
5.3.4. Забезпечення захисту персональних даних об'єктів державної охорони та членів їх сімей;
5.3.5. Забезпечення захисту державного устрою та безпеки всередині уряду
5.3.6. Виконання секретних урядових доручень, коли інші відомства не можуть бути довірені. Особливо у випадках, коли працівники такого державного відомства чи відомство загалом втратило довіру Уряду.
Стаття 6. Слідчо-охоронна місія Секретної служби.
Завданнями місії є протидія:
- виготовленню, поширенню та використанню фальшивих грошей, цінних паперів (облігацій, векселів, чеків та ін);
- фінансовим злочинам з використанням телекомунікацій, у тому числі комп'ютерів;
- підробці особистих документів із фінансовою цінністю;
- відмиванню незаконно отриманих грошей;
- різного роду фінансовим шахрайствам.
- спробам втручання у діяльність об'єктів національної фінансової системи.
- організація охорони державної казни;
- організація розслідувань щодо дій, що загрожують фінансовій системі;
- накладати арешт на учасників фінансових шахрайств;
- вилучення незаконно одержаних фінансових ресурсів;
Розділ III. Повноваження Секретної Служби
Виявляти, попереджати і припиняти злочинні та інші протиправні посягання на об'єкт, що охороняється;
Забезпечувати у необхідних випадках супровід транспортних засобів, у яких прямують об'єкти державної охорони;
Підтримувати громадський порядок;
Здійснювати діагностику, евакуацію та знищення матеріальних предметів, що викликають підозру у приналежності до вибухових речовин та диверсійно-терористичних засобів або пристроїв для несанкціонованого доступу до інформації;
Розслідувати та припиняти діяльність осіб, які підривають урядовий лад, а також спроби витоку засекреченої інформації;
Оголошувати в розшук, проводити незалежні слідчі дії та арешт з економічних злочинів і федеральних злочинів, пов'язаних із протиправним посяганням на об'єкт, що охороняється.
Забезпечувати власну безпеку;
Здійснювати зовнішні зв'язки зі спеціальними службами та правоохоронними органами для збирання та аналізу інформації;
Забезпечувати порядок та безпеку проведення судових засідань та засідань Конгресу Штату San Andreas;
Забезпечувати охорону нерухомості перших осіб штату San Andreas.
Здійснювати патрулі за маршрутами проходження об'єктів охорони, а також зупиняти будь-які транспортні засоби з метою перевірки документів.
Стаття 8 Права Секретної Служби:
Залучати всі сили та засоби забезпечення безпеки для організації охоронних, слідчих та розшукових заходів.
Здійснювати перевірку документів, що засвідчують особу, а також документів на транспортні засоби та вантажі, що перевозяться в районі охорони об'єктів;
Визначати перелік речей, заборонених до проносу та провезення на об'єкти, що охороняються;
Визначати перелік осіб, яким обмежений доступ на об'єкти, що охороняються;
Здійснювати документування, фотографування, звукозапис, відеозйомку фактів та подій;
Затримувати та доставляти до службового приміщення поліцейських та шерифських дільниць або до іншого службового приміщення осіб, підозрюваних у скоєнні злочинів;
Використовувати на безоплатній основі аеропорти, аеродроми, вертодроми, посадкові майданчики, морські, річкові порти незалежно від їх форм власності, а також отримувати на безоплатній основі забезпечення польотів та судноводіння (аеропорт Військової бази здійснюється лише за погодженням з Керівником Департаменту Національної Безпеки або його заступником);
Безперешкодно входити в житлові та інші приміщення, що належать громадянам, і на належні їм земельні ділянки, на території та в приміщення організацій при припиненні злочинів. Про всі випадки входження до житлових та інших приміщень проти волі проживаючих у них громадян Секретна Служба зобов’язана повідомити офіс генерального прокурора протягом 24 годин;
Вживати при необхідності заходів щодо тимчасового обмеження або заборони руху транспортних засобів та пішоходів на трасах проїзду (пересування) об'єктів державної охорони.
Отримувати безоплатно необхідну інформацію від державних структур (Виняток - FIB. Інформація може надаватися лише зі схвалення Губернатора, Генерального Прокурора).
Дозволяти співробітникам органів державної охорони зберігання та носіння зброї та спеціальних засобів
Використовувати з метою конспірації документи, які зашифровують особу співробітників органів державної охорони, відомчу належність їх підрозділів, приміщень та транспортних засобів
Обмінюватися зі спеціальними службами та правоохоронними органами в межах своїх повноважень оперативною інформацією, спеціальними технічними та іншими засобами.
Безперешкодно проходити в ITT LSPD під час затримання за поданням посвідчення/нашивки.
Вести діловодства за фактом порушення фінансових статей SA.
У рамках запобігання злочинній діяльності та терористичній діяльності співробітники USSS можуть патрулювати територію Штату, для отримання безпечного маршруту та можливих планів відходу, з метою захистити перші особи Штату SA від злочинів у їхній бік.
Для патрулювання Штату SA Агенти USSS мають право залучати будь-які держструктури.
Знаходиться на будь-якій закритій території, регламентованій у Законі про "Закриті та охоронювані території" при охороні перших осіб штату.
Патрульно-розвідувальні заходи з метою розробки безпечних маршрутів транспортування перших осіб, а також запобігання та усунення правопорушень.
Стаття 8.1. Право на дію
У рамках вищевказаних державних охоронних завдань Секретна служба має право здійснювати пошук підозрюваних, їх затримання, арешт та інші слідчі дії у разі виникнення загрози або підозри на її виникнення стосовно осіб та об'єктів, що охороняються Секретною службою штату Сан-Андреас.
Стаття 9. Застосування фізичної сили
Співробітники Секретної Служби мають право застосовувати фізичну силу, у тому числі бойові прийоми рукопашного бою, для припинення злочинів та інших правопорушень, затримання осіб, які їх вчинили, подолання протидії законним вимогам працівників, якщо ненасильницькі способи не забезпечують виконання покладених на них службових обов'язків.
Стаття 10. Застосування спеціальних засобів
Спеціальні засоби застосовуються для:
Відбиття нападу чи загрози нападу на співробітників Секретної Служби та об'єкта, що охороняється.
Затримання правопорушників та осіб, щодо яких є достатні підстави вважати, що вони мають намір чинити збройний опір або перешкодити виконанню співробітниками Секретної служби покладених на них службових обов'язків, та доставлення їх до поліцейського відділку;
Припинення масових заворушень та групових дій, що порушують діяльність об'єктів державної охорони;
Стаття 11. Застосування зброї
11.1 Співробітники Секретної Служби мають право застосовувати зброю з метою:
відбиття нападу або загрози нападу на співробітників Секретної служби, якщо їхнє життя чи здоров'я наражаються на небезпеку, а також припинення спроб заволодіння їхньою зброєю, транспортними засобами та засобами зв'язку;
відбиття нападу чи загрози нападу на об'єкти і транспортні засоби, що охороняються, а також звільнення їх при захопленні;
звільнення заручників, припинення терористичних та інших злочинних посягань;
затримання особи, яка чинить збройний опір або відмовляється виконати законну вимогу про здачу зброї, якщо іншими способами та засобами придушити опір, затримати особу або вилучити зброю неможливо;
захисту громадян від нападу, що загрожує їх життю чи здоров'ю, якщо іншими способами та засобами захистити їх неможливо.
необхідності зупинити транспортний засіб шляхом його пошкодження, якщо водій створює загрозу життю оточуючих.
11.2 Співробітники Секретної Служби в праві відкрити вогонь на поразку по співробітнику державної структури, якщо він створює загрозу особі, що охороняється, крім випадків коли особа, яка охороняється, повинна бути затримана згідно із законом.
Якщо співробітник державної структури повинен здійснити арешт особи, що охороняється, то в такому випадку він повинен сповістити заздалегідь співробітників Секретної служби, а також мати судове рішення про зняття недоторканності з особи, що охороняється.
Стаття 12. Взаємодія Секретної служби з іншими правоохоронними структурами.
12.1 Секретна Служба працює з федеральними злочинами, пов'язаними з:
посяганням на життя перших осіб, на загрозу урядовим установам, національній фінансовій системі та Уряд у цілому;
з розголошенням державної таємниці та засекреченої інформації;
c економічними злочинами, що загрожують національній фінансовій системі;
з терористичною діяльністю.
Справи з рештою Федеральних Злочинів мають бути передані FIB.
Примітка: Справи, які стосуються посягання на життя перших осіб або урядові об'єкти за рішенням Керівника Департаменту Національної Безпеки, також можуть бути передані FIB.
12.2 Затриманих по окружним злочинам Секретна Служба повинна передавати співробітникам місцевої, окружної правоохоронної служби (LSPD).
12.3. Секретна Служба може проводити розслідування (небезпідставно, лише за наявної підтвердженої та задокументованої підозри) та затримати співробітника FIB, за наявності судового рішення або ордера від Генерального Прокурора, якщо такий співробітник вчинив будь-який федеральний злочин. У той же час, співробітник FIB має право затримати та заарештувати співробітника Секретної Служби, за наявності судового рішення або ордера від Генерального Прокурора, якщо такий співробітник вчинив федеральний злочин.
Агенту Секретної Служби не потрібне судове рішення для затримання, коли агент FIB становить небезпеку для суспільства та об'єкта, що охороняється, або коли агент FIB завдав тяжких тілесних ушкоджень особі з порушенням законів штату Сан Андреас.
12.4. При виконанні агентом Секретної служби службових обов'язків не допускаються його привід, затримання, особистий обшук та обшук його речей, а також обшук особистого транспорту, що використовується ним, без присутності керівництва Секретної служби або ордера від Генерального Прокурора/Суду. Крім випадків, коли через свій наркотичний, психічний чи інший інший стан незаконні дії співробітника несуть безпосередню загрозу життю оточуючим людям.
Виняток: Допускається обшук особистого та використовуваного транспорту співробітника USSS при виконанні своїх службових обов'язків під час проїзду через КПП SANG, FIB у випадках, коли вони не супроводжують перших осіб
12.5. При підозрі на загрозу урядовій особі, національній фінансовій системі або іншим об'єктам охорони Секретної служби та наявності ордера від Верховного судді або ордера від Генерального Прокурора співробітники Секретної служби можуть провести перевірку у FIB з метою виявлення загрози.
12.6. Секретна служба, FIB та окружні правоохоронні відомства (LSPD) можуть кооперуватися для проведення спільних слідчих заходів.
Секретна Служба повинна надавати максимальну допомогу іншим відомствам та Національній Гвардії, крім випадків передачі інформації, пов'язаної з видачею персональних та інших даних, які можуть загрожувати безпеці перших осіб. У штаті Сан-Андреас Секретна служба має найвищий рівень доступу до інформації, але має право використовувати інформацію пов'язану з об'єктами охорони та захистом національної фінансової системи.
12.7. Секретна служба вправі вимагати від інших держ. структур будь-яку інформацію, пов'язану з безпекою перших осіб та Уряду штату Сан Андреас. Також Секретна служба має право не передавати інформацію пов'язану з місцезнаходженням перших осіб іншим держ. структурам, за винятком рішення Верховного Суду, Генерального Прокурора.
12.8. Під час оголошення Керівником Департаменту Національної Безпеки або його заступником воєнного стану секретна служба діє в рамках своїх повноважень у штатному режимі.
12.9. Під час оголошення Керівником Департаменту Національної безпеки або його заступником надзвичайного стану секретна служба діє в рамках своїх повноважень у штатному режимі.
12.10. У рамках судочинства Секретна служба уповноважена:
Забезпечувати безпеку суддів та їх помічників.
Здійснювати передачу документації (інформації) у справах між суддями та учасниками судового процесу.
Інформувати учасників судового процесу з примусовою доставкою до суду окремих учасників у разі потреби.
Інформувати окремих громадян та посадових осіб про прийняті судові рішення та обов'язковість їх виконання.
Забезпечувати безпеку судового засідання за дозволом судді, обмежувати доступ до зали судового засідання.
Здійснювати розшук федеральних злочинців.
Транспортувати засуджених до місць ув'язнення з передачею уповноваженим особам.
Здійснювати контроль та нагляд за виконанням судових постанов, рішень та інших нормативних документів.
Здійснювати інші повноваження, покладені судом.
12.11. У період виконання посадових обов'язків пов'язаних із судочинством співробітники Секретної служби підпорядковуються суддям штату в межах їх повноважень та несуть персональну відповідальність за бездіяльність.
Розділ IV. Співробітники Секретної Служби
Стаття 13. Комплектування Секретної Служби
У лавах Секретної Служби є:
Молодший Агент
Агент
Старший Агент
Спец. Агент
Секретна служба має три централізовані підрозділи:
Anti-Corruption Department (ACD)
Відділ ACD - здійснює функції щодо забезпечення встановленого порядку діяльності судів, виконання судових актів, актів інших органів та посадових осіб, а також правозастосовні функції та функції з контролю та нагляду у встановленій сфері діяльності. Відділ уповноважений проводити розслідування, впровадження, робота під прикриттям та ведення справ особливої важливості для виявлення незаконних операцій з економічною та фінансовою діяльністю, з федеральними злочинами проти уряду штату та його членів, а також запобігання та виявлення корупційних схем.
AGENT TRAINING DEPARTMENT (ATD)
Відділ ATD - відділ навчання та нагляду Секретної Служби USSS, який уповноважений проводити атестації/переатестації складу Секретної Служби USSS, проводити заходи націлені на перевірку знань агентів USSS, проводити лекції для складу, а також організовувати та проводити тренування.
EMERGENCY RESPONSE TEAM (ERT)
Emergency Response Team (ERT) - це спеціалізований тактичний підрозділ Секретної служби США, який надає тактичну підтримку для захисту перших осіб штату та їх сімей, а також супроводжує їх, здійснює патрулювання районів проживання та знаходження перших осіб, надає допомогу силовим структурам у дотриманні правопорядку на територіях державних організацій. До завдань цього відділу також входить організація кортежу, евакуація перших осіб під час екстрених ситуацій та допомога іншим державним структурам у разі потреби. ERT працює як у складі кортежів, і на стаціонарних об'єктах. У разі нападу на VIP-персону, ERT відповідає за взаємодію та відволікання зловмисників, тим самим даючи час для евакуації високопосадовця у безпечну зону. У відділ ERT юніти потрапляють після складання іспиту начальнику відділу та маючи звання Агент USSS та вище.
Секретна служба може створювати тактичні групи для підвищення ефективності своєї діяльності.
Секретна служба наймає стажистів, які проходять освітню, бойову, тактичну підготовку. Інші вимоги до майбутніх співробітників Секретної служби однакові: це мають бути громадяни США у віці від 21 до 37 років, які придатні за станом здоров'я і перевірили на благонадійність (у тому числі й перевірку на поліграфі — "детекторі брехні"). Після цього стажери, надання їм офіцерського чину, повинні прийняти присягу:
"Я, <Ім'я Прізвище>, урочисто клянуся, що я захищатиму Конституцію Сполучених Штатів від усіх її ворогів, іноземних і внутрішніх, ставитися до неї з вірою і відданістю. Я приймаю на себе це зобов'язання вільно, розумію його буквально і не маю мети його порушити. Бог."
Секретна Служба, як будь-яке інше відомство, має право складати власний Статут для координації діяльності. Порушення Статуту веде до дисциплінарних покарань, крім випадків, коли порушення статуту спричинило злочин закону.
Стаття 13.1. Агенти ERT
Особистість та документи агентів відділу ERT є засекреченими. Дані агентів цього відділу можуть бути розсекречені лише директором USSS, міністром внутрішньої безпеки або його заступником.
Агенти даного відділу зобов'язані приховувати особистість під час виконання своїх безпосередніх обов'язків.
Стаття 14. Співробітники Секретної Служби
Співробітники Секретної Служби при виконанні ними службових обов'язків є представниками влади і перебувають під захистом держави. Законні вимоги працівників Секретної Служби є обов'язковими для виконання громадянами та посадовими особами.
Стаття 15. Гарантії правового захисту працівників Секретної Служби
При виконанні співробітником Секретної Служби службових обов'язків не допускаються застосування до нього покарань, його привід та адміністративне затримання, а також особистий обшук, обшук речей, що перебувають при ньому, обшук використовуваних ним транспортних засобів без присутності керівництва Секретної служби або без рішення суду.
Крім випадків, коли через свій наркотичний, психічний чи інший стан незаконні дії співробітника Секретної служби несуть безпосередню загрозу життю оточуючим людям.
Стаття 16. Відповідальність працівників Секретної Служби
Невиконання або неналежне виконання співробітниками Секретної Служби службових обов'язків, а також розповсюдження ними інформації (персональних даних) про об'єкти державної охорони та інших громадян, що стала відомою у зв'язку з виконанням ними службових обов'язків, тягне за собою відповідальність, передбачену законодавством.
Стаття 17. Оскарження неправомірних дій працівників Секретної Служби
Громадяни та посадові особи мають право оскаржити дії співробітників Секретної служби посадовим особам цих органів, генеральному прокурору або в суді, якщо вважають, що ці дії спричинили обмеження їхніх прав, або завдали їм моральної шкоди, або завдали їм збитків.
Стаття 18. Поводження з громадянами
Співробітник Секретної Служби не повинен розмовляти з людьми, виконуючи свої функціональні обов'язки. За будь-якої ситуації, пов'язаної з виконанням своїх функцій, співробітник Секретної Служби повинен бути стриманим і зберігати мовчання. Дозволяється діяти без попереджень та будь-яких розмов.
Співробітник Секретної Служби є співробітником правоохоронних органів та виконує, окрім обов'язків надання державної охорони, функції правоохоронців. У таких випадках співробітнику слід поводитися відповідаючи представнику влади.
Співробітник Секретної служби зобов'язаний дотримуватись Етичного кодексу.
Розділ V. Контроль та нагляд за діяльністю Секретної Служби
Стаття 19. Контроль за діяльністю Секретної Служби
Контроль за діяльністю Секретної Служби здійснюють Керівник Департаменту Національної Безпеки штату Сан-Андреас та його заступники, суди у межах повноважень, визначених Конституцією штату Сан Андреас.
Стаття 20. Нагляд Генерального прокурора
Нагляд за виконанням законів штату Сан Андреас Секретною Службою здійснює Генеральний прокурор штату Сан Андреас, а також підпорядковане йому відомство. Здійснювати перевірки у Секретній Службі FIB, USSS може лише за дорученням Генерального Прокурора.
Відомості про осіб, які надають Секретній службі сприяння на конфіденційній основі, надаються Генеральному прокурору.
Відомості про організацію, про тактику, методи та засоби здійснення діяльності Секретної служби у предмет прокурорського нагляду не входять.