J
Jason Fisher
Guest
Розділ I. Загальні положення
Стаття 1. Прокуратура штату
1.1 Прокуратура штату – вищий орган нагляду, що діє на всій території штату San Andreas. Прокуратура здійснює контроль за дотриманням законів, будь-якими видами та типами організацій, підрозділів та діяльності.
Прокуратура підпорядковується і є невід’ємною частиною Офісу Генерального Прокурора.
Стаття 2. Правова основа діяльності
2.1 Правову основу діяльності Прокуратури штату Сан Андреас складають Конституція, Закон про діяльність Офісу Генерального Прокурора штату Сан-Андреас та інші нормативні правові акти штату Сан Андреас.
Стаття 3. Захист інформації про прокуратуру штату
3.1 Відомості про документацію, матеріали справи та про осіб, які беруть участь у слідстві та дізнанні, та осіб, які надають їм сприяння на конфіденційній основі, становлять собою державну таємницю та можуть передаватися іншим державним органам або громадянам лише за дозволу Генерального прокурора.
Розділ ІІ. Основні напрямки діяльності прокуратури штату
Стаття 4. Напрями діяльності прокуратури Штату Сан-Андреас
4.1 Прокуратура здійснює контроль за виконанням законів органами виконавчої влади штату, органами військового управління в межах своїх повноважень, а також за відповідністю чинному законодавству штату правових актів, та наказів що ними видаються.
4.2 Дотримання чинного законодавства органами, які здійснюють оперативно-розшукову діяльність, дізнання та попереднє слідство.
4.3 Дотримання чинного законодавства державними та будь-якими іншими (в тому числі недержавними організаціями).
Стаття 5. Слідство
5.1 Прокуратура штату розслідує злочини скоєні державними службовцями, злочини особливої ваги, скоєні з особливою жорстокістю та цинізмом, злочини проти держави, злочини, які набули публічного резонансу, а також злочини, взяті на контроль Генеральним прокурором.
5.2 У разі скоєння злочину особою що має статус недоторканності, ордер на проведення слідчих дій витребовується у Генерального прокурора, а у випадку скоєння злочину Генеральним прокурором – У Верховного судді штату Сан Андреас. Для такого витребування необхідно мати докази причетності відповідної особи
Розділ ІІІ. Структура та організація органів прокуратури штату Сан Андреас
Стаття 6. Структура прокуратури Штату Сан-Андреас:
Офіс Генерального прокурора.
- Генеральний прокурор.
- Заступник Генерального прокурора.
Прокуратура:
- Прокурор.
Нотаріат
- Нотаріус.
Стаття 7. Офіс Генерального прокурора (Генеральна прокуратура штату Сан-Андреас)
7.1 Офіс Генерального прокурора – центральний орган у системі прокуратури на чолі з Генеральним прокурором, який здійснює керівництво над системою всіх правоохоронних органів, установ прокуратури, нотаріату.
7.2 Офіс Генерального прокурора складається з:
-Генеральний прокурор.
-Заступник Генерального прокурора.
7.3 Офіс генерального прокурора керує системою прокуратури штату, видає обов'язкові для виконання всіма працівниками правоохоронних органів та прокуратури накази, постанови, розпорядження, що регулюють питання організації діяльності системи прокуратури.
7.4 Генеральний прокурор є головою правоохоронної системи та підпорядковується виключно Федеральному Уряду.
Стаття 8. Положення про прокуратуру
8.1 Прокуратура - Федеральний департамент Штату Сан-Андреас, що підпорядковуються Офісу Генерального прокурора, який здійснює від імені штату нагляд за дотриманням Конституції штату та виконанням законів, що діють на його території та здійснює інші повноваження відповідно до чинного законодавства.
8.2 Прокуратура видає постанови, які є обов'язковими для виконання співробітниками державних структур та іншими особами, згаданими в постанові.
8.3 Прокуратура здійснює нагляд відсутністю дискримінації (неоднакового застосування норми закону в однакових умовах) в роботі державних установ (FIB, LSPD, SANG).
Розділ IV. Повноваження прокуратури штату
Стаття 9. Повноваження Офісу Генерального прокурора
9.1 Здійснювати контроль за органами виконавчої влади та підконтрольними структурами, що видаються правовими актами, а також скасовувати або змінювати їх, у випадках суперечності їх законодавству штату Сан-Андреас.
9.2 Приймати та перевіряти діловодства та рапорти для подальшого розслідування чи винесення рішення, а також для передачі їх до суду та виступи як державний обвинувач.
9.3 Скасувати та (або) анулювати дії постанов та ордерів Прокуратури, а також надсилати матеріали діловодства на дослідження.
9.4 Генеральний прокурор може закріпити будь-якого співробітника Прокуратури за будь-якою державною організацією. Такому співробітнику надаватиметься статус “Куратор”.
Примітка: Кількість державних організацій, за якими закріплюється співробітник Прокуратури, визначається Генеральним прокурором.
9.5 Генеральний прокурор має право обмежити будь-якому співробітнику прокуратури здійснення нагляду за певною державною структурою без пояснення причин.
9.6 За наявності підстав порушувати кримінальні та адміністративні справи, на підставі яких офісом генеральної прокуратури можуть видаватися правозастосовчі акти, а також інші слідчі та процесуальні дії.
9.7 Здійснювати арешт/опечатувати території організації, орендованої у держави.
9.8 Генеральний прокурор своїм указом має право прибирати та додавати окремі посади в Прокуратурі, а також наділяти їх повноваженнями відповідно до чинного законодавства.
Стаття 10. Повноваження прокуратури
10.1 Співробітники прокуратури, для здійснення контролю за дотриманням будь-яких законодавчих актів, на законних підставах можуть безперешкодно входити та знаходитися на території та у приміщеннях будь-яких державних та недержавних організацій а також служб. На вимогу державного службовця за яким закріплена територія, співробітник прокуратури зобов'язаний пред'явити службове посвідчення.
10.2 Вимагати від посадових осіб пред'явлення особистих документів, ліцензій, записів з боді-камер, подання службових документів, довідок та інших документів.
10.3 Виконувати фото-, відео- та аудіозапис при виконанні працівником Прокуратури його обов'язків, у тому числі у місцях, де фото-, відео- та аудіозапис заборонені без отримання відповідного дозволу.
10.4 Викликати співробітників, посадових осіб та громадян для допиту, надання свідчень, пояснень, перевірки, переатестації та інших дій щодо діяльності прокуратури.
10.5 За наявності підстав проводити будь-які слідчі дії, згідно із законом, в ході розслідування, прокурорської перевірки та (або) за підозрою у порушенні закону, а також порушувати кримінальні справи, вимагати притягнення осіб, які порушили закон, до відповідальності, у тому числі самостійно видавати постанови, ордери на арешт, провадити інші слідчі та процесуальні дії.
10.6 Звільняти своєю ухвалою осіб, незаконно підданих адміністративному затриманню на підставі рішень несудових органів.
10.7 Видавати розпорядження про усунення порушень закону. Призначати дисциплінарні стягнення, якщо порушення закону не передбачено кримінальної відповідальності, або було малозначним на розсуд прокурора.
10.8 Залучати державні структури для сприяння у виконанні обов'язків, здійснення оперативно-розшукової діяльності, затримання, конвоювання, арешту, для захисту осіб, які беруть участь у слідстві, а також для проведення інших слідчих дій передбачених Процесуальним Кодексом із зобов'язаннями зберігати таємницю слідства.
10.9 Співробітник прокуратури має право як здійснювати особистий контроль за виконанням постанов, виданих прокуратурою, так і зобов'язати співробітників та керівництво державних структур здійснювати контроль за виконанням відповідної постанови.
10.10 Бути присутнім при затриманні державного службовця та виносити вердикт про винуватість затриманого.
Примітка: Співробітник зобов'язаний пояснити прокуророві причини затримання, а також на вимогу негайно надати всю необхідну інформацію, у тому числі відеофіксацію порушення та процесу затримання.
10.11 Усувати підозрюваного на строк розслідування, але не довше ніж на 3 доби від виконання службових обов’язків шляхом видачі постанови.
10.12 Прокурор має доступ до будь-якої таємної інформації, необхідної для виконання його обов'язків або за розпорядженням Офісу Генерального прокурора.
Примітка: За обґрунтованої причини прокурора, співробітник державної організації зобов'язаний надати ту чи іншу інформацію на першу ж вимогу.
Розділ V. Обов’язки прокуратури штату
Стаття 11. Обов'язки працівника прокуратури
11.1 Здійснювати нагляд відсутністю дискримінації (неоднакового застосування норми закону в однакових умовах) в роботі державних установ (FIB, LSPD, SANG).
11.2 Виступати стороною обвинувачення у суді, за умови відсутності приватного інтересу у справі, що розглядається.
11.3 Розглядати та виносити рішення щодо заяв, скарг та інших звернень, що містять відомості про порушення закону.
11.4 Проводити планові та позапланові перевірки державних служб та організацій.
11.5 За наявності підстав порушувати провадження про адміністративне та/або кримінальне правопорушення, вимагати притягнення осіб, які порушили закон, до відповідальності.
11.6 На вимогу Офісу Генерального прокурора надавати звіт про виконану роботу та матеріали, що знаходяться у виробництві.
Розділ VI. Відповідальності і захист
Стаття 12. Відповідальності працівника прокуратури
12.1 Співробітник прокуратури незалежно від посади несе відповідальність за свої дії (бездіяльність) і за накази та розпорядження, що віддаються.
12.2 Заборонено розголошувати будь-які відомості, отримані внаслідок службової діяльності.
Примітка: У випадку порушення, такий співробітник несе відповідальність згідно розділу ХІV ст.14.3 Кримінального кодексу штату Сан-Андреас.
12.3 Заборонено давати будь-які пояснення щодо суті справ і матеріалів, що перебувають у його провадженні, а також надавати їх будь-кому для ознайомлення інакше як у випадках і порядку, передбачених пунктом 8 статті 11, Закону про діяльність Офісу Генерального Прокурора штату Сан-Андреас.
Стаття 13. Правовий захист прокурора
13.1 Співробітники прокуратури під час виконання ними службових обов'язків є представниками влади та перебувають під захистом держави. Законні вимоги працівників прокуратури є обов'язковими для виконання громадянами та посадовими особами.
13.2 Забороняється вплив у будь-якій формі федеральних органів державної влади, органів державної влади штату, органів місцевого самоврядування, громадських об'єднань, засобів масової інформації, їх представників, а також посадових осіб на прокурора з метою вплинути на рішення прокурора, або перешкоджання, його діяльності у будь-якій формі.
13.3. При виконанні працівником прокуратури службових обов'язків, не допускається вчинення будь яких процесуальних дій щодо нього.
Стаття 14. Звільнення з посади
14.1 У разі невиконання наказів та розпоряджень Офісу Генерального прокурора, співробітника прокуратури може бути звільнено з посади на розсуд Генерального прокурора.
Примітка: Окрім завідомо злочинних наказів. Прокурора може бути звільнено також за виявлення фактів порушення кримінального чи адміністративного кодексів.