მნიშვნელოვანი Закон про Government штату Сан-Андреас

Status
Not open for further replies.
J

Jason Fisher

Guest
Розділ I.
Загальні положення


Стаття 1. Уряд штату Сан-Андреас.
1.1 Уряд - вищий колегіальний виконавчий орган управління, що формується з мерів округів, керівників федеральних та окружних департаментів і інших державних службовців.

Стаття 2. Головою уряду штату Сан Андреас є губернатор.

Стаття 3. Уряд штату Сан-Андреас забезпечує проведення у штаті Сан-Андреас єдиної соціально орієнтованої державної політики у сфері культури, науки, освіти, охорони здоров'я, соціального забезпечення, підтримки, зміцнення та захисту сім'ї, а також у галузі охорони навколишнього середовища, охорони мешканців штату та їх та їх конституційних прав.



Розділ II.
Склад Уряду



Стаття 1. Склад офісу губернатора штату San-Andreas:
1) Губернатор.
2) Віце-губернатор.

Стаття 2. Склад кабінету мерів:
1) Мер міста Лос-Сантос.
2) Мер міста Сенді-Шорс.
3) Мер міста Блейн.

Стаття 3. Керівники федеральних департаментів:
1) Генеральний прокурор.
2) Керівник департаменту національної безпеки.
3) Головний казначей.
4) Керівник департаменту охорони здоров’я.
5) Голова колегії адвокатів.
6) Керівник департаменту охорони праці.

Стаття 4. Склад суддівського корпусу.
1) Верховний суддя.
2) Апеляційні судді.
3) Окружні судді.
4) Судові секретарі.

Стаття 5. Склад колегії адвокатів.
1) Голова колегії адвокатів.
2) Заступники голови колегії адвокатів.
3) Адвокати.

Стаття 6. Керівники окружних департаментів
1) Департамент секретаріату.
2) Департамент культури.
3) Департамент нотаріату.

Стаття 7. Склад секретної служби (USSS)
1) Директор USSS
2) Заступники Директора USSS
3) Агенти USSS

Стаття 8. У разі відсутності людини яка може зайняти ключову посаду для функціонування уряду, губернатор штату може тимчасово покласти обов’язки на людину з складу кабінету Мерів або Керівників федеральних департаментів.



Розділ IIІ.
Федеральні департаменти та інші органи Уряду



Стаття 1. Федеральний департамент – орган державного управління з окремою сферою діяльності. Департаменти очолюються Керівниками департаментів, за їх відсутності Заступниками Керівників.


Стаття 2. Склад керівників федеральних департаментів штату Сан-Андреас:
1) Керівник департаменту національної безпеки.
2) Генеральний прокурор.
3) Головний казначей.
4) Голова колегії адвокатів.
5) Керівник департаменту охорони здоров’я.
6) Керівник департаменту охорони праці.

Стаття 3. Керівники федеральних департаментів штату призначаються на посаду губернатором, за його відсутності віце-губернатором.

Стаття 4. Кожний федеральний департамент незалежний один від одного.

Стаття 5. Керівник/заступник керівника департаменту має право при виявленні порушень регламенту/законодавства притягати до дисциплінарної відповідальності працівників, які входять до складу його департаменту.

Стаття 6. Заступники керівників департаментів мають ті ж повноваження, що й відповідні керівники, але перебувають у їхньому безпосередньому підпорядкуванні. Рішення заступників можуть бути скасовані керівником їхнього департаменту.

Стаття 7. Керівники федеральних департаментів та їх заступники можуть видавати правові акти, що регулюють діяльність їхніх департаментів та підвідомчих державних органів у межах своєї компетенції та в рамках спрямування своєї діяльності.

Стаття 8. Керівники федеральних департаментів можуть виконувати функції з державного управління та правового регулювання в межах своїх сфер діяльності.




Розділ IV.
Департамент національної безпеки



Стаття 1. Департамент національної безпеки підпорядковується виключно губернатору та віце-губернатору.

Стаття 2. Керівник департаменту національної безпеки здійснює функції щодо вироблення та реалізації державної політики, нормативно-правового регулювання в галузі зовнішньої та внутрішньої оборони, інші функції встановлені законами або актами губернатора штату Сан-Андреас у цій галузі.

Стаття 3. Загальні положення щодо департаменту національної безпеки.

Стаття 4. До складу департаменту національної безпеки входить голова департаменту та його заступники.

Стаття 5. До структури департаменту національної безпеки входить секретна служба (USSS), яка підпорядковується керівнику департаменту та його заступникам.

Стаття 6. Департамент здійснює контроль за діяльністю всіх силових відомств та правоохоронних органів штату крім FIB.

Стаття 7. Департамент національної безпеки має федеральну юрисдикцію та відповідає за забезпечення громадської безпеки, безпеки життя та здоров'я співробітників уряду та посадових осіб, який має статус недоторканності, забезпечення територіальної цілісності штату, кібербезпеки, протидії фінансовим злочинам. Забезпечує захист державного устрою та безпеки всередині уряду.

Стаття 8. Обов'язки департаменту національної безпеки:
1) Вести контроль над усіма силовими відомствами та правоохоронними органами штату окрім FIB.
2) Здійснювати правоохоронну діяльність в межах штату. (Із залученням секретної служби USSS, SANG та інших правоохоронних відомств).
3) Забезпечувати порядок та безпеку на всій території будівлі уряду та на територіях, прилеглих до нього, у випадках, описаних у законі про військовий стан, вводити військовий стан на території штату.


Стаття 9. Повноваження департаменту національної безпеки:
1) Контролювати діяльність підвідомчих державних органів та органів, що входять до структури департаменту.
2) Правове регулювання та контроль у сфері безпеки штату, а також за матеріально-технічним забезпеченням державних структур.
3) Забезпечувати громадську безпеку, безпеку життя та здоров'я співробітників уряду та посадових осіб, які мають статус недоторканності.
4) Забезпечувати територіальну цілісність штату, кібербезпеку.
5) Забезпечувати порядок та безпеку на всій території штату.
6) Інші повноваження передбачені законодавством штату.



Розділ V.
Казначейство


Стаття 1. Керівником департаменту є головний казначей.

Стаття 2. Головний казначей контролює виконання обов'язків, покладених на фінансове відомство.

Стаття 3. Склад казначейства:
1) Головний казначей.
2) Заступники головного казначея.

Стаття 4. Загальні положення про казначейство.

1) Казначейство відповідає за ефективне управління грошовими коштами штату, ведення звітності коштів, у тому числі під час здійснення операцій з ними,контроль фінансових операцій державних органів, і навіть контролю над розпорядженням державного майна.
2) Казначейство контролює фінансові операції всіх державних структур.

Стаття 5. Обов'язки казначейства:
1) Контроль доходів та витрат уряду.
2) Організація проведення постачання державних структур, контроль витрати коштів.
3) Ведення звітності та відстеження поповнення державного бюджету коштами, одержаними з видачі ліцензій.
4) Розподіл коштів уряду, для забезпечення проведення культурних заходів та інших запитів фінансування.

Стаття 6. Повноваження казначейства:
1) Контролювати фінансову діяльність державних структур.
2) Розраховувати фінансування державних структур у всіх напрямках.
3) Запитувати звіти щодо будь-якої фінансової операції, яка була виконана за рахунок коштів державного бюджету.
4) відстежувати складську звітність у всіх державних структурах.
5) Контролювати доходи та витрати уряду.
6) Розподіл грошових коштів уряду для забезпечення проведення заходів та інших запитів фінансування.
7) Контролювати виконання обов'язків, покладених на фінансове відомство.
8) Представляти план витрат бюджету віце-губернатору та губернатору штату Сан-Андреас.
9) Вироблення та проведення єдиної фінансової політики.
10) Інші повноваження передбачені законодавством штату.



Розділ VI.
Департамент Охорони Здоров’я



Стаття 1. Керівництво над департаментом покладено на керівника департаменту охорони здоров’я.

Стаття 2. Склад департаменту охорони здоров’я.
1) Голова департаменту охорони здоров’я.
2) Заступники голови департаменту охорони здоров’я.

Стаття 3. Загальні положення про департамент охорони здоров’я:
1) Департамент охорони здоров’я відповідає за здійснення контролю над державними медичними установами та їх співробітниками.
2) Департамент охорони здоров’я займається наглядом за діяльністю державних медичних установ та за виконанням їхніми співробітниками своїх прямих службових обов’язків.

Стаття 4. Обов’язки департаменту охорони здоров’я:
1) Вести нагляд за державними медичними установами.
2) Забезпечувати нормальну роботу медичних установ на території штату.

Стаття 5. Повноваження департаменту охорони здоров’я:
1) Здійснювати повний прямий нагляд над медичними установами штату.
2) Допомагати медичним установам штату забезпечити максимальний зворотний зворотній зв'язок з урядом.
3) Допомагати медичним установам з проведенням різного роду заходів.
4) Здійснювати контроль за проведенням санітарно-епідеміологічних перевірок державних органів, а також комерційних або некомерційних організацій.
5) Організовувати та проводити освітні медичні лекції для співробітників державних органів.
6) Та інші повноваження передбачені законами штату.



Розділ VII.
Офіс генерального прокурора штату



Стаття 1. Керівництво над діяльністю прокуратури здійснюється генеральним прокурором та його заступниками.

Стаття 2. Прокуратура штату – загальний термін, що об'єднує офіс генерального прокурора штату та інші прокурорські відомства в єдину структуру.

Стаття 3. Прокуратура це виконавчий орган влади, який здійснює нормативно-правове регулювання у сферах юстиції, правоохоронної та пенітенціарної діяльності, здійснює керівництво органами виконавчої влади та правоохоронних структур у межах повноважень.

Стаття 4. Офіс генерального прокурора здійснює обов'язкову юридичну експертизу правових актів, поданих на розгляд Конгресом штату, а також інших актів, які приймає уряд або інші державні установи.

Стаття 5. Прокуратура здійснює вироблення єдиної політики ведення кадрової документації, а також має право встановлювати відповідальність за порушення правових актів департаменту.

Стаття 6. Прокуратура у межах повноважень забезпечує регулювання діяльності правоохоронних органів, а також розробляє регламент, що забезпечує роботу державних структур.

Стаття 7. Офіс генерального прокурора здійснює підготовку, видання та публікацію правових актів генерального прокурора та його заступників.

Стаття 8. Структура, повноваження, напрями діяльності прокуратури, а також інші положення, що становлять його правову основу, передбачені Конституцією, "Законом про діяльність Офісу Генерального Прокурора штату Сан-Андреас" та іншими нормативно-правовими актами штату.




Розділ VIII.
Колегія Адвокатів штату Сан-Андреас



Стаття 1. Колегія адвокатів - публічна асоціація дипломованих фахівців, яка підпорядковується законодавству штату Сан-Андреас та голові колегії адвокатів.

Стаття 2. Керівництво діяльністю колегії адвокатів здійснює голова колегії адвокатів, губернатор та їх заступники.

Стаття 3. Колегія адвокатів займається наданням послуг з юридичної допомоги, у тому числі представництвом у суді, а також консультуванням громадян штату та членів державних структур з законодавчих питань.

Стаття 4. Колегія адвокатів складається з державних та приватних адвокатів, а також проводить стажування з підвищенням кваліфікації для стажерів/асистентів/юристів, які перебувають у підпорядкуванні голови колегії адвокатів.

Стаття 5. Адвокат має право надсилати письмові адвокатські запити до державних органів та недержавних організацій, а також на адресу конкретних посадових осіб та громадян для отримання відомостей та матеріалів, у тому числі довідок, виписок, відео- та фотоматеріалів, а також інших документів, необхідних для надання юридичної допомоги, якщо це не суперечить закону про державну таємницю.



Розділ IX.
Кабінет Мерів Штату


Стаття 1. Кабінет мерів здійснює керівництво підвідомчої йому території штату.

Стаття 2. Кабінет мерів представляє офіційну позицію губернатора штату перед громадянами та засобами масової інформації (ЗМІ) дотримуючись принципів об'єктивності, достовірності та поваги до публічного діалогу.

Стаття 3. Мер міста та його заступники мають право видавати укази та постанови у межах їхньої юрисдикції та в межах повноважень встановлених чинним законодавством.

Стаття 4. До складу кабінету мерів входять мер міста Лос-Сантос та його заступники, мер міста Сенді-Шорс та його заступники і мер міста Блейн та його заступники. Також в підпорядкуванні кожного мера округу знаходяться окружні департаменти (департаменти секретаріату, нотаріату, культури).

Стаття 5. Мер міста має право своїм письмовим розпорядженням затверджувати та скасовувати посади в окружних департаментах, а також наділяти їх повноваженнями, в межах відповідних до чинного законодавства.

Стаття 6. Повноваження мера міста:
1) Організовувати та проводити інформаційні кампанії з метою підвищення обізнаності громадян щодо запобіжних заходів, важливості дотримання інструкцій та рекомендацій у разі надзвичайних ситуацій та інших критичних подій.
2) Використовувати засоби масової інформації, електронні ресурси, стрічку державних новин та інші сучасні засоби комунікації для оперативного поширення інформації про надзвичайні положення, техногенні катастрофи, режими підвищеної терористичної небезпеки.
3) Висвітлювати інформацію щодо роботи державних структур.
4) Представляти офіційну позицію губернатора штату перед громадянами та засобами масової інформації.



Розділ X.
Секретна служба (USSS)


Стаття 1. Керівником діяльності секретної служби (USSS) є керівник департаменту національної безпеки, губернатор, віце-губернатор та директор USSS. генеральний прокурор та верховний суд у межах повноважень.

Стаття 2. Директор USSS та заступники директора USSS призначаються керівником департаменту національної безпеки, губернатором та віце-губернатором.

Стаття 3. Повноваження, права та обов'язки USSS описані у "Закон про USSS штату Сан-Андреас".



Розділ XI.
Суддівський корпус


Стаття 1. Суддівський корпус - це орган судової влади, у якому перебувають державні службовці, які обіймають посади відповідно до "Судового кодексу штату Сан-Андреас".

Стаття 2. Структура, повноваження, напрями діяльності, а також інші положення, що становлять правову основу суддівського корпусу передбачені Конституцією, судовим Кодексом штату Сан-Андреас, та іншими законами штату.



Розділ XІІ.
Департамент охорони праці


Стаття 1. Керівництво департаментом здійснює керівник департаменту охорони праці та його заступників.

Стаття 2. Склад департаменту охорони праці:
1) Голова департаменту охорони праці.
2) Заступники голови департаменту охорони праці.

Стаття 3. повноваження департаменту охорони праці:
1) Здійснення наглядової діяльності за виконанням секретаріату своїх обов'язків.
2) Прийняття внутрішніх регламентів та інших нормативних актів, вкладених у поліпшення, стабілізацію роботи секретаріату чи самого апарату уряду.
3) Сприяння у вирішенні питань у сфері трудових відносин.
4) Здійснення нагляду за дотриманням прав громадян у рамках "Закону про працю".
5) Організовувати та проводити освітні лекції для співробітників державних органів на теми захисту їх трудових прав.
6) Здійснювати перевірки з дотримання трудових прав громадян.

Стаття 4. Обов’язки Департаменту охорони праці:
1) Проведення наборів нових співробітників до уряду.
2) Інформуванням громадян.
3) Здійснення записів на прийом до голів департаментів та інших співробітників уряду.
4) Захист прав усіх громадян у сфері робочих відносин.
5) Допомога і консультація громадян з приводу захисту їх трудових прав.
 
Last edited by a moderator:
Status
Not open for further replies.